info@verotronics.nl | 040-248 34 88
Bekijk hier de veelgestelde vragen van andere cliënten.
Zijn er onderzoekskosten verbonden aan de diensten wanneer ik het niet laat repareren?
Ja, hier worden 25 euro exclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten voor in rekening gebracht.
Kan ik op locatie wachten tijdens de reparatie van mijn dashboard?
Ja, indien dit mogelijk is. Hiervoor dient u wel van tevoren telefonisch een afspraak te maken en kunt u wachten op locatie. De gemiddelde reparatietijd van een dashboard is 1 uur.
Verzenden of retourneren?
Wij vragen u om het reparatieformulier op onze internetsite in te vullen, uit te printen en samen met het apparaat op te sturen.
Afgeven.
Uiteraard kunt u het apparaat ook bij ons aan de balie inleveren tijdens de openingstijden, vermeld op de homepage. Vriendelijk verzoeken wij u de eventuele chauffeur een juiste klachtomschrijving van het apparaat mee te geven.
Hoe lang ben ik mijn dashboard kwijt als ik hem opstuur voor reparatie?
Op de dag dat wij het dashboard binnen krijgen wordt deze gerepareerd, indien mogelijk en retour gezonden. Uiteraard zijn hier uitzonderingen op van toepassing indien wij het benodigde reparatiemateriaal moeten bestellen.
Kan ik ook op andere reparaties wachten, zoals mijn autoradio, navigatiesysteem, etc.?
Vaak moeten er onderdelen besteld worden waardoor wachten op een andere reparatie dan een dashboard lastig is.
Kan ik ook op rekening betalen?
Nee, wij werken uitsluitend met betalingen per pin of contant. Indien het apparaat naar u retour gezonden wordt, krijgt u van ons de factuur met een Ideallink gemaild zodat u via deze link de betaling kunt doen.